Město orientu

10.05.2013 14:22

Daleko, daleko až tam kde si každý myslí že už nikdo ani nemůže existovat stojí krásné malé městečko. Jednou vyprávěla maminka Anče a Honzíkovi pohádku o přesně takovém městečku. Dětem se ten příběh velice líbil a tak se jednou večer vydali právě tam. Mysleli si, že prošli celý svět jak je bolely nohy, ale to krásné pohádkové městečko nenašli. Byli celý smutní. Hledali celou noc. Když začalo svítat zjistili, že prošli vlastně město ve kterém bydleli. Ráno se vrátili domů. Už městečko nehledali, ale nikdy nepřestali věřit, že takové město někde daleko existuje.

 

Dalším úkolem bylo namalovat město orientu. Práce mě bavila, museli jsme namalovat tři obrázky.

 

ArtRage Studio, tato práce bylo dost pracná, ale hodně mě bavila. Myslím že se mi moc nepovedla.

 

VV- temperami mě to bavilo asi nejvíc, ale trvalo mi to asi nejdéle. Myslím si, že se mi docela i povedlo.

Poslední obrázek jsme vytvířeli v programu Malování, tady jsme pracovali s různými obrazci jako jsou třeba čtverce, obdélníky, trojúhelníky ... tato práce se mi zdála docela jednoduchá , ale moc mě nebavila.