Veselé jarní hemžení na louce

29.04.2013 12:40

 

Se začátkem jara se probouzí i louka plná květin a zvířátek. Všichni si užívají tepla z vysmátého sluníčka akorát modrá a fialová kytička nemůžou takové teplo vystát. Růžová kytička je velký rebel. Ze všech si pořád dělá srandu. Její nejlepší kamarád je černý tlustý pavouček. Červená kytička se pořád směje, někteří si už myslí že není normální. Zelený žabák v rohu neustále čeká na polibek od krásné princezny, kterého se asi nedočká. Žížala se právě přistěhovala. Je to taková normální žížalka kterou každý oblíbil. Nad květinami se potulují další dvě krásná zvířátka.

Tato práce mě hodně bavila, bohužel jsem nestihla dobarvit ptáčka. Jinak si myslím že se mi to docela i povedlo. Lépe se mi pracovalo na PGr, protože na VV jsme museli vybarvovat vodovkami a to mi vůbec nejde.