Vytvoření neexistující eality

09.01.2014 13:41

  Tentokrát bylo naším úkolem vytvořit fotomontáž ve které se bude objevovat Aš. Neměli jsme konkrétní úkol, ale mohli jsme konečně vymyslet taky něco sami, podle sebe. Měla jsem v hlavě spoustu zvláštních nápadů. Nakonec jsem si vybrala ten, který můžete vidět zde:

Tento úkol se mi nezdál nijak náročný a výsledek se uskutečnil podle mých představ. Tuto fotomontáž jsme opět vytvářeli PaintNetu. Mohli jsme si ořezávání různých částí obrázku zjednodušit prací s grafickým tabletem, ale já jsem ho používala jen ze začátku. 

    Dále jsme jsi najít na internetu nějaké vydařené fotografie, které nám připadají něčím zvláštní a líbí se nám. Já jsem si vybrala tento obrázek:

Nemohla jsem se vůbec rozhodnout jaký z obrázků na stránce, kde jsem je našla. všechny se mi zdají vtipné a nápadité. Také jsou hodně dobře udělané.

(zdroj 2. obrázku:https://jourdebuzz.com/article-des-animaux-de-reves-75470224-html/)